Ferrari Scuderia Black Eau de Toilette

Eau de toilett - Férfi

Termékkövetés
  • Márka: Ferrari
  • Elérhetőség: Nincs raktáron
  • akció
Ez a termék nem elérhető

Leírás

A Ferrari márkát bizonyára nem kell bemutatni. Érdekes módon az alapító Enzo Ferrarinak eredetileg nem állt szándékában semmit sem eladni. A Scuderia Ferrarit 1929-ben alapították azzal a kizárólagos céllal, hogy amatőr autóversenyzőket szponzoráljon. Később azonban a körülmények nyomására (a Scuderiát nagyon nehéz volt anyagilag támogatni) Enzo kénytelen volt elkezdeni a legmodernebb verseny- és személyautók építését. Ma a Ferrari változatos termékkínálatot kínál - elektronika, ruházat, divat és egyéb kiegészítők, és nem utolsósorban luxuskozmetikumok. Valószínűleg senkit sem lep meg, hogy ezek túlnyomó többsége férfiaknak szól. A Ferrari parfümöket minden olyan személy értékelni fogja, aki szereti az adrenalint, az égő gumik illatát és a sebességet. Az elsőt - a Ferrari Blacket - 1999-ben mutatták be, és nagy sikert aratott. Ebben jelentős szerepet játszott az a tény, hogy míg a Ferrari sportkocsikat csak a leggazdagabbak engedhetik meg maguknak, addig az illatok összehasonlíthatatlanul megfizethetőbbek voltak - de viselőjüknek az exkluzivitás érzését is adták. További sikeres darabok következtek, mint például a Ferrari No. 1, a Ferrari Racing, a női Passion és mások. A Ferrari híres parfümőrök, Alberto Morillas, Alexandra Carlin, Karine Dubreuil és Bernard Ellena együttműködésével büszkélkedhet. Külön említést érdemelnek a dizájner palackok is, amelyeket érthető módon az immár ikonikussá vált lovas embléma díszít. Ennek meglehetősen érdekes története van - ezt maga Francesco Baracca gróf, az első világháború legendás olasz vadász-ászának, Francesco Baraccának a törzsére festette. Enzo Ferrari az 1920-as években találkozott a szüleivel, akik megengedték neki, hogy használja. A teljesség kedvéért tegyük hozzá, hogy a Ferrari kozmetikai portfóliójába a parfümök mellett tusfürdők, testápolók, borotválkozás utáni balzsamok és dezodorok is tartoznak. Szintén figyelmet érdemelnek a kedvező árú ajándékcsomagok. A Ferrari márka biztosan vonz minden olyan személyt, aki exkluzív, de ugyanakkor nem túl drága termékeket keres, az üvöltő motorok lelkes rajongói közé tartozik, és szeretné hangsúlyozni férfiasságát.
  • Nem: férfi
  • Márka: Ferrari
  • Illatkomponens - fej: mész, alma, szilva, bergamott
  • Illatkomponens - alap: amyris, cédrus
  • Illatkomponens - szív: rózsa, kardamom, jázmin, bors, fahéj