Hűségrendszer

Kedvezmény után Kutatsz? 

A KOKU-nál mindig keressük a módját annak, hogyan jutalmazhatjuk hűséges ügyfeleinket. Úgy döntöttünk hát, hogy egy új hűségprogramon keresztül minden vásárlás egy részét visszatérítjük. Célunk az, hogy megmutassuk, mennyit ér nekünk az Ön hűsége.

Hogyan működik?

A KOKU hűségprogram nagyon egyszerű. Minden nálunk elköltött euró után 1 pontot kap, amelyet a jövőbeli vásárlásoknál kedvezményként használhat fel! 

1000 Ft vásárlás = 1000 pont

100000 pont = 2000 Ft

Ezenkívül mindig elsőként tájékoztatjuk Önt a legújabb termékekről és akciókról.

REGISZTRÁCIÓ

Hogyan kaphatok kedvezményt?

  • Hozzon létre ügyfélfiókot webáruházunkban. Ide érkeznek majd hűségpontjai az egyes vásárlások után.
  • A pontgyűjtés azután kezdődik, hogy bejelentkezett a profiljába, és létrehozta első megrendelését. Minden elköltött euró után 1 pont jelenik meg a számláján, amely 0,02 € kedvezményt jelent egy következő vásárláskor.
  • A pontokat a kosárban tudja beváltani.

Gyakran ismételt kérdések

Be kell jelentkeznem a kedvezmény igénybevételéhez?
Igen, a pontok gyűjtéséhez és azok felhasználásához be kell jelentkeznie a fiókjába.

Hány pontot használhatok fel vásárlásonként?
Egy vásárlás alkalmával a kosár végösszegének legfeljebb 50%-ának megfelelő kedvezményt használhat fel.

Pontjaimat felhasználhatom a szállítási és kezelési költségekre is?
Nem. A pontokat csak a termékekre lehet felhasználni. 

Mi történik a pontjaimmal, ha nem veszem át a csomagomat?
Ha egy megrendelés visszaérkezik, mert a csomag nem volt átvéve, a hozzá tartozó hűségpontok elvesznek.

Mikor jelennek meg a vásárlásomból származó pontok a számlámon?
A pontokat a megrendelés feldolgozása és kézbesítése után írjuk jóvá a számlájára. Ha lemondja vagy visszaküldi a megrendelést, elveszíti a pontokra való jogosultságát.

Nem látom a kosaramban a pontok beváltásának lehetőségét.
Ez valószínűleg azt jelenti, hogy nincs bejelentkezve ügyfélfiókjába. Ha bejelentkezik, a beváltási lehetőség megjelenik a kosárban a tételek alatt.

Más kérdesem van.
Amennyiben nem talált választ kérdésére, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az info@koku.hu e-mail címen vagy a +421 911 40 40 88-as telefonszámon.